11.02.2015.a.
asutuse juhataja käskkirjaga nr 4-1/3
PÄRNU EAKATE AVAHOOLDUSKESKUSE JUHATAJA ASETÄITJA HUVITEGEVUSE ALAL AMETIJUHEND.
Üldsätted.
Käesoleva ametijuhendiga nähakse ette Eakate Avahoolduskeskuse (edaspidi avahoolduskeskus) juhataja asetäitja huvitegevuse alal (edaspidi juhataja asetäitja) töö põhieesmärgid, kohustused, õigused ja vastutus ning töötamiseks vajalik kvalifikatsioon, isikuomadused ja võimed.Juhataja asetäitja töö põhieesmärk on avahoolduskeskuse päevakeskuses toimuva kultuuri- ja huvitegevuse korraldamine ja arendamine.
Juhataja asetäitja staatus.
- Juhataja asetäitjaga sõlmib töölepingu
asutuse juhataja määramata ajaks.
- Oma töös allub juhataja asetäitja
juhatajale.
- Juhataja asetäitja äraolekul
(puhkuse-, töövõimetuse- või lähetuse perioodil) asendab teda administraator,
kui juhataja käskkirjaga ei ole määratud teisiti.
Juhataja asetäitja kohustused.
- Tagada avahoolduskeskuse
päevakeskuses tegutsevate huvi- ja harrastusringide, organisatsioonide
ja eraisikute tegevus lähtudes:
- organisatsioonidega ja eraisikutega sõlmitud lepingutest;
- avahoolduskeskuse
sisekorraeeskirjaeeskirjadest;
- Kaasata päevakeskuses tegutsevate
huvi- ja harrastusringide ja organisatsioonide juhte huvitegevust puudutavate
küsimuste, projektide ning uute algatuste aruteludesse, kutsudes kokku 2X
aastas juhtide ümarlaua.Korraldada 1X aastas päevakeskuses
tegutsevate huvi- ja harrastusringide ja organisatsioonide juhtidele nende
tegevuse väärtustamiseks ja nende motiveerimiseks tänuüritus.
- Algatada iseseisvalt või koostöös
erinevate asutuste ja organisatsioonidega uusi tegevusi, projekte, üritusi
ning kampaaniaid, mis aitavad kaasa elanikkonna väärtushinnangute kujundamisele
ja aktiivsena vananemisele.
- Vahendada organisatsioonide huvi- ja
harrastusringide tööd ning kultuuritegevust ja üritusi puudutavat
informatsiooni asutuse juhatajale ja teistele asjaomastele töötajatele.
- Lahendada huvi- ja harrastusringide
ning kultuuritegevuse ja ürituste korraldust puudutavaid jooksvaid
probleeme, kaasates vajadusel aruteludesse asutuse juhatajat.
- Valmistada ette ruumide kasutajatega
sõlmitavad lepingud ja/või lepingumuudatused.
- Viia läbi 1X aastas ruumide
kasutajate rahulolu küsitlust, teha küsitlusest kokkuvõte.
- Anda avalikkusele informatsiooni
Metsa 10 toimuvate kultuurisündmuste kohta Pärnu linna kultuuriportaali jm
meediaväljaannete kaudu.
- Valmistada ja/või panna üles
sündmuste kuulutused ja ürituste kalender Metsa 10 teadetetahvlile ja
asutuse koduleheküljele.
- Osaleda avahoolduskeskuse
arengukava väljatöötamisel.
- Järgida asutuses kehtivaid
eeskirju, poliitikaid ning kordi.
- Hoiduda tegudest, mis
takistavad teistel töötajatel kohustuste täitmist või kahjustavad tööandja
teiste töötajate või kolmandate isikute vara.
- Täita eraldi korraldusi ootamata
seadustest, töölepingust, käesolevast ametijuhendist, asutuse töökorralduse
reeglitest ning töötervishoiu ja -ohutusjuhendist tulenevad kohustused,
samuti täita õigeaegselt ja täpselt tööandja poolt talle pandud ühekordsed ülesanded.
- Olla tööandjale lojaalne ja mitte
kahjustada tööandja mainet.
- Olla ettenägelik oma tööalasest
tegevusest tuleneda võivate tagajärgede suhtes.
Juhataja asetäitja õigused.
- Esindada juhataja äraolekul
avahoolduskeskust, kui juhataja käskkirjaga ei ole määratud teisiti.
- Nõuda kinnitatud ja asutuses
kehtivate sisekorraeeskirjade täitmist kõikidelt asutuse ruume kasutavatelt
organisatsioonidelt ning huvi- ja harrastusringidelt.
- Saada ameti- ja erialast koolitust
vastavalt avahoolduskeskuse eelarve võimalustele.
- saada asutuse juhatajalt oma tööks
vajalikku informatsiooni;
- pöörduda avahoolduskeskuse päevakeskuse tegevust puudutavate probleemide lahendamiseks asutuse juhataja ja hoolekogu poole.
Juhataja asetäitja vastutus.
Juhataja asetäitja vastutab:
- käesoleva ametijuhendiga ettenähtud
kohustuste nõuetekohase ja korrektse täitmise eest;
- klientide kohta kogutud
informatsiooni kasutamise eest vaid seoses tööülesannete täitmisega ja
kliendi huvides;
- ainult nende tegevuste eest, mida ta
ise on korraldanud ja ellu viinud;
- töösuhte ajal ja pärast töösuhte lõppemist talle töö tõttu teatavaks saanud teiste inimeste perekonna- ja eraellu puutuvaid andmete ning muu saadud informatsiooni konfidentsiaalsuse eest.
Ametikohal töötamiseks vajalik kvalifikatsioon, isikuomadused ja võimed.
- Keskeri- või kõrgharidus.
- Vähemalt 5-aastane töökogemus
sotsiaalhoolekande või kultuuritöö valdkonnas.
- Hea suhtlemisoskus.
- Pingetaluvus, paindlikkus ja konfliktide lahendamise oskus.
- Eesti keele kõrgtasemel ja vene ning inglise keele suhtemistasemel valdamine.
- Arvuti kasutamise oskus vähemalt kesktasemel.
Ametijuhendi muutmine.
Käesolev ametijuhend kuulub läbivaatamisele tööülesannete lisandumisel või muutmisel.