Meie väärtused
Professionaalsus – teeme oma tööd hästi, tahtes seda teha paremini. Näeme oma ja teiste vigu ja reageerime nendele. Töötaja professionaalsed oskused ja nende arendamine võimaldavad luua klientidele parimaid lahendusi aidates kaasa nende jõustamisele.Areng ja õppimine – tunneme huvi kõige uue vastu meie valdkonnas. Õpime oma kolleegidelt. Väärtustame kõrgelt oma ala asjatundjaid. Peame lugu inimestest, kes oma teadmisi teistega jagavad. Hindame tahet õppida ja targemaks saada. Toetame uusi mõtteid ja ideid.
Ausus - me suhtleme ausalt ja avatult. Ausus loob aluse pikaajalistele suhetele. Oleme ausad klientide ja koostööpartnerite vastu, öeldes, mida me suudame nende jaoks teha ja mida mitte. Me oleme ausad töötajate vastu, öeldes neile selgelt, mida me neile pakume ja mida me neilt ootame.
Vastutustunne – vastutame nii oma tehtud kui tegemata töö eest. Igaüks meist vastutab asutuse, meeskonna ja iseenda eest. Vastutamine tähendab ka parimate lahenduste poole püüdlemist ning õigeaegset tegutsemist.
Kliendikesksus ja paindlikkus – lähtume kliendi vajadustest osutades teenuseid paindlikult ja kutsealaselt piiritletult.
Positiivsus – näeme vaeva, et vaadata elule positiivsema pilguga, suuname selle poole ka oma kliente. Oleme teadlikud, et meie positiivsus annab jõudu ka nendele, kellega suhtleme (kliendid, kaastöötajad, koostööpartnerid).